Valentijnsdag, Flex days en alweer 27 graden:D - Reisverslag uit Weatherford, Verenigde Staten van Mieke Scherpenzeel - WaarBenJij.nu Valentijnsdag, Flex days en alweer 27 graden:D - Reisverslag uit Weatherford, Verenigde Staten van Mieke Scherpenzeel - WaarBenJij.nu

Valentijnsdag, Flex days en alweer 27 graden:D

Door: Mieke93

Blijf op de hoogte en volg Mieke

24 Februari 2011 | Verenigde Staten, Weatherford

Hey allemaal!

Deze keer ben ik best wel goed bezig, het is nog maar 2 weken geleden dat ik mijn andere verhaal had geschreven! Ik hoef jullie dus niet meer te vervelen met zo'n lang verhaal! Ik ga weer gewoon verder waar ik was gebleven!

Vrijdag 11 februari, ik had jullie als het goed is verteld dat Sina en ik die dag alleen thuis waren en een nieuwe koelkast hadden gekregen. Alles leek dus helemaal goed te gaan. Toen kwam Kala thuis, helemaal enthousiast over de nieuwe mooie koelkast en ik had al het beschermingstape erop gelaten zodat het mooi zou blijven. Toen zij thuiskwam haalde ze het er vanaf en 5 minuten later zagen we een beschadiging bij het stuk waar je water en ijs uit de koelkast kan halen. In de gleuf was een raar soort wit rubber. Ik was verantwoordelijk voor de koelkast die dag en omdat ik 18 was moest ik ervoor tekenen en het accepteren, Kala had me dus helemaal duidelijk gemaakt dat ik niet moest tekenen voordat ik het helemaal gecheckt had. Ik voelde me dus al helemaal schuldig maar toen kwamen we erachter dat we het natuurlijk niet konden zien vanwege de tape die er overheen zat. Dus maar weer bellen voor weer een nieuwe koelkast! Die zouden we een week later krijgen.

Dat weekend hadden we Saylor (de baby) en hebben we niet veel bijzonders gedaan. Die zondag kwam Shelley Saylor ophalen en gelijk de hele familie en wat oude vrienden van Kala kwamen over. We hadden weer hamburgers:D En omdat het bij ons thuis was hadden we natuurlijk weer alle kliekjes wat bestond uit 4 verschillende dips voor chips, 3 soorten cake en veel chips en cola.

Die maandag hadden Sina en ik weer een flexday(dag vrij van school) en het was valentijnsdag!! We hadden die zondagavond al een brief voor Kala en Richard op de keukentafel gelegd en een hart gemaakt van rozenblaadjes. In de brief hadden we ze natuurlijk weer bedankt voor alles en gevraagd of ze die dag om 5 uur thuis konden zijn. Zij hadden voor ons allebei een aparte doos bonbons in de vorm van een hart in onze badkamer gelegd. Richard had hun badkamer versierd en rozen neergezet en een grote teddybeer en een ketting voor Kala.
Sina en ik waren helemaal enthousiast want we hadden al helemaal bedacht wat we voor die dag zouden gaan doen. We hadden boodschappen gedaan en allemaal versiering gekocht en eten voor het avondeten die avond! We hadden het hele huis versierd en een hartbordje op de voordeur geplakt met Welkom in MiekeSina's loverestaurant. We trokken allebei een donkere spijkerbroek, een rood shirt en een wit vest aan met dezelfde schoenen en ons haar hetzelfde. Boven hun slaapkamer hadden we een bord met "Honeymoonsuite" gehangen en op hun bed allemaal waxinelichtjes, rozenblaadjes en ballonnen. Op de spiegels allemaal hartjes en door het huis ballonnen. De tafel gedekt met een wit tafelkleed, rozenblaadjes, rozen en allemaal waxinelichtjes. We hadden alle stoelen weggehaald behalve 2 en we hadden zelfs een cd met allemaal liefdesliedjes gekocht! Ook hadden we schaaltjes, borden en glazen met hartjes erop gekocht. Op de tv en computer hadden we briefjes geplakt met: OUT OF ORDER TONIGHT! Alles was klaar toen Richard om kwart voor 5 binnenkwam. We zeiden tegen hem dat hij moest douchen en zich netjes moest aankleden. Kala kwam om 10 over 5 en kwam niet meer bij van het lachen toen ze het allemaal zag, zij heeft allemaal foto's gemaakt.
We vertelden hen te gaan zitten en gedraagden ons als echte serveersters. We hadden zelfs echte menu's voor hen gemaakt! Het menu was eerst sla, dan vis en groenten voor Kala en biefstuk met mais en friet voor Richard en als toetje vanille-ijs. We hadden aan alles gedacht en het eten was goed gelukt!
(Ook al begon het heel erg te roken in het huis en Richard kon niet rustig blijven zitten omdat hij zo bezorgd was dat we het huis in de fik zouden steken)
Toen we het toetje hadden geserveerd en de keuken opgeruimd vertelden we Kala en Richard dat we naar een meidenfilmavond zouden gaan en we om 10 uur terug zouden gaan. We hadden de jeugdleidster gebeld en gevraagd of ze ons kon ophalen en thuisbrengen en toen ze hoorden wat we deden wou ze dat zeker doen! Dus hadden Sina en ik nog een hele leuke avond met film kijken met alle meiden van de jeugd en waren we kwart over 10 weer thuis. Het was een superavond en Kala en Richard bedanken ons er nog steeds voor.

Die dinsdag, woensdag en donderdag weer gewoon naar school en vrijdag weer een flexday. Maar deze keer gingen we met Kala mee naar de basisschool omdat we die middag een tenniswedstrijd hadden. Met de tenniswedstrijd had ik 8-0 gewonnen!
Die vrijdagavond gingen we naar Lacy toe. Ze is al 6 en een halve maand zwanger en zaterdag was Emmy's verjaardag en ze kon onze hulp wel gebruiken, dus bleven we daar vrijdagavond slapen en zouden de hele zaterdag helpen. Dus begonnen we vrijdagavond met schoonmaken en met Emmy spelen die de hele tijd zegt: Help me play! Ze is nog maar net 2 maar al heel bazig:p Maar ze is wel superschattig en is helemaal gek van Sina en mij. Ze heeft haar nieuwe speelkaptafeltje en wil mij en Sina de hele tijd opmaken met haar speelgoedmake-up:p We bleven lang op die avond en hebben de kleine baby in Lacy's buik gevoeld.

De volgende ochtend was Emmy's verjaardag en we hebben nog een beetje schoongemaakt en Emmy vermaakt. We gingen naar de stad om nog een kadootje voor Emmy te kopen en haar taart en balonnen op te halen. Ze had een hele mooie 2 delige taart versierd met de kleine zeemeermin, haar favoriete film. Op de terugweg zat ik dus met taart op mn schoot en de hele auto was gevuld met heliumbalonnen en kon ik niks meer zien:p Toen we terugkwamen versierden we het huis met de kleine zeemeermin spullen en waren we klaar voor het feest. Het was gezellig en ze had veel kadootjes. Kala en Richard gaven haar een elektrische auto! Met een afstandsbediening zodat de ouders het ook kunnen besturen. Het was superschattig!

Die maandag hadden we weer een flexday en Richard had ook een vrije dag en Tyson was bij ons aan het logeren, dus gingen we maandag met zn allen naar Fort Worth naar een echt Texaans cowboydorpje voor toeristen. Was wel heel leuk om te zien, er waren echte cowboys. Daarna gingen we naar Central Market. Een grote supermarkt met producten over de hele wereld dus ik had eindelijk weer stukjes krentenbol en normaal brood en er was natuurlijk Heineken en Gouda! Daarna gingen we lunchen en toen werd Tyson alweer opgehaald. Richard heeft mij en Sina nog mee naar het winkelcentrum genomen waar we voor galajurken hebben gekeken en in de dierenwinkel allerlei soorten dieren hebben gekeken. Ook zijn we naar een fotohokje gegaan en de grappigste foto's gemaakt:p
Toen gingen we alweer naar huis en was het alweer een tijd voor avondeten.

Voor de rest van de week weer gewoon school en niet veel bijzonders.

Ik heb trouwens nieuwe foto's geplaatst http://www.mijnalbum.nl/Album=UCJAXXWR

Ik moet nu weer gaan. Morgen hoeven Sina en ik niet naar school omdat we de hele dag een tenniswedstrijd hebben.

Ik ben alweer thuis in 125 dagen! Ik begon met zo'n 310 dagen dus de tijd gaat echt supersnel. Als het goed is kom ik 29 juni weer thuis. Dat is alweer in 4 maanden.

Owja ik ben helemaal vergeten te vertellen dat het hier vorige week dus alweer 27 graden was! Het was echt superwarm. Nu is het steeds rond de 22 graden. Winter is hier zo goed als over:D (Hopen we) Jullie nog veel plezier in de kou en regen, mis het totaal niet;)

Mis jullie nog steeds!

Dikke knuffel

Ps: De meesten van jullie denken dat mijn Nederlands nogal slecht is, ja.. Dat is zeker waar, wacht maar tot jullie een half jaar alleen maar Engels hebben gepraat, dan wil ik jullie Nederlands wel eens horen;) Maar sorry als mijn blog moeilijk te lezen is! Ik zal het volgende keer in het Engels schrijven, veel makkelijker voor mij!;)

  • 25 Februari 2011 - 13:41

    David:

    je hebt het dus nog steeds leuk daaro.
    En nog steeds geen heimwee ?
    Ik spreek je snel weer.
    En tot juni ofzo.
    x

  • 28 Februari 2011 - 20:15

    Marjo:

    Lieve mieks ik zit hier dit berichtje te typen met de houtkachel aan, en lees jouw verhaaltje over meer dan 20 graden..... en denk dan over 2 mnd zit ik er ook =) Zie er naar uit de familie te ontmoeten en te kijken waar je nu tijdelijk 'woont' En je nederlands is nog uitstekend, kon het allemaal volgen ;p (moet me'n zwempak mee?) dikke kxs

  • 02 Maart 2011 - 19:32

    Mamma:

    Leuk te lezen dat je 29 juni alweer thuiskomt :p, toch fijn af en toe je blog te lezen, zo kom je nog eens wat te weten :). Maar meis, ik zie er wel naar uit je over een paar weken te zien. Ga je wel missen nu. dikke knuffel en xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Weatherford

Mieke

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 25425

Voorgaande reizen:

06 September 2013 - 12 Juli 2013

Zuid-Afrika Stage

18 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

Naar Texas!!

Landen bezocht: