Aftellen maar!! - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Mieke Scherpenzeel - WaarBenJij.nu Aftellen maar!! - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Mieke Scherpenzeel - WaarBenJij.nu

Aftellen maar!!

Door: Mieke93

Blijf op de hoogte en volg Mieke

15 Augustus 2010 | Nederland, Dieren

Welkom bij mijn dagboek waar ik mijn reisverslagen ga bijhouden!

Jaa... Nu zit ik nog gewoon in het koude regenachtige Dieren, druk bezig met de laatste dingen regelen en proberen die koffer niet zwaarder dan 23 kilo te laten worden!
Voor iemand met zoveel kleren valt dat niet mee.. Dus een heleboel kleren blijven gewoon in mijn kast liggen!:(

Maar ik besef woensdag vast dat het het allemaal waard is! Om kwart over 11 ga ik dan echt beginnen met mijn reis! Dan stijg ik op naar het heerlijke zonnige (en hele warme) Texas! I can't wait!
Erg warm is het daar alleen wel!

http://www.weeronline.nl/Noord-Amerika/Verenigde-Staten/Weatherford/3967902

Gelukkig zijn mijn gastouders echt schatten met hele schattige kleinkinderen! Ook mijn nieuwe Duitse zusje lijkt me echt heel aardig! Volgende week maandag, 23 augustus, zit ik al gewoon op school.. Heel spannend!

Ik schrijf mijn volgende reisverslag zodra ik daar een beetje op mijn plek ben.. Ik laat snel wat weten!
Ik zal aan jullie allemaal blijven denken en contact houden! Daar is gelukkig ook al internet!;)

Ga jullie missen!





  • 18 Augustus 2010 - 16:04

    Tante Liel:

    Je zit nu ergens hoog in de lucht. Spannend hoor. Wat een reis hé! Voor als je er eenmaal bent en je zit op de laptop dan alvast een berichtje van mij!
    Hartlijk welkom in je nieuwe huis. ben zeeeer benieuwd hoe het daar is hoor. Laat maar snel wat horen!

    groetsels!!

  • 20 Augustus 2010 - 13:08

    Esther Huisken:

    Hey lieve Miek, geweldig dat je nu in Texas bent.

    Hoop je snel op Skype te zien en spreken!

    Geniet maar fijn van Texas, de zon en ik hoop dat je de tijd van je leven tegemoet gaat!

    Dat je laptop het maar snel mag doen!! Dikke knuf, Es & kidsxxx

  • 21 Augustus 2010 - 18:55

    Papa:

    Hey Mieke
    Te gek dat je nu in Texas bent. Keigaaf; koel.. (nou ja met 40 graden valt dat wel tegen). Op de site staat trouwens dat je nu in Dieren bent. Maar ik heb je hier niet kunnen vinden.Geniet elke dag want voordat je het weet is het weer voorbij en ben je weer met mij opgescheept. Ik ben trots op je dat je in je uppie de boze wereld ingetrokken bent; scheelt natuurlijk wel dat de Amerikanen onze bondgenoten zijn; ik heb jouw kamer inmiddels gekraakt; ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het net zo"n puinhoop is als bij jou veel liefs papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dieren

Mieke

Actief sinds 01 Aug. 2010
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 25455

Voorgaande reizen:

06 September 2013 - 12 Juli 2013

Zuid-Afrika Stage

18 Augustus 2010 - 29 Juni 2011

Naar Texas!!

Landen bezocht: